Менеджер з туризму: плюси і мінуси професії
З кожним роком кількість бажаючих відпочити за межами нашої країни стає все більше. Як туристу вибрати країну, організувати поїздку і оформити всі необхідні документи? У цих питаннях допоможе розібратися менеджер з туризму.Найвищим професіоналізмом такого фахівця вважається розшифрувати мрію клієнта. Адже багато людей інколи самі не знають, чого хочуть. Можна довго розповідати про визначні пам'ятки Греції, а людині, можливо, хочеться поїхати куди-небудь подалі і побути на самоті. Важливо правдиво розповісти про плюси й мінуси туру, країни, врахувати фінансові можливості клієнта і надати самостійні вибір. Робота менеджера з туризму в туристичному агентстві відрізняється від туроператорської фірми. У першому випадку менеджер в основному оформляє путівки та веде туристів за руку. У туроператорської фірми колектив великий. Одні бронює квитки, місця в готелях, інші оформляють візи, треті готують рекламні буклети і продають готові маршрути турагентствах.
Специфіка професії
Плюси професії:- Туристична галузь одна з найбільш вигідних і перспективних;
- Можливість побувати в багатьох країнах;
- Хороший заробіток. Хоча дохід і залежить від сезону;
- Азарт, зазвичай в цій галузі працюють справжні фанати, які не проміняють турбізнес ні на що інше.
Мінуси професії:
- Побувавши у величезній кількості країн, часто жодну з них не вдається подивитися уважно;
- Величезна відповідальність;
- Дуже нервова робота, постійно потрібно бути в курсі справ відпочиваючих: не забула їх зустріти приймаюча сторона, чи задоволені харчуванням, не виникає проблем з персоналом або місцевим населенням. Часто схвильовані туристи можуть подзвонити серед ночі і попросити їх розвіяти сумніви;
- Велика плинність кадрів.
Місце роботи: у туристичних агенствах або туроператорських фірмах.
Особисті якості: 70% робочого часу в туристичному агентстві займає спілкування з клієнтами. Замкнений, закомплексований працівник не зможе продати жодної путівки. Потрібно бути веселим, уважним і приємним у спілкуванні. Професіонал розписує красу заморського курорту і вміє слухати клієнта.
Дуже важливо для менеджера вміти оперативно дозволити негативну ситуацію, не втрачаючи при цьому робочого ритму. Адже проблема одного туриста не повинна позначитися на інших.
Часто в поїздках по рекламних турах всього за тиждень потрібно оглянути масу готелів, їх номерний фонд, інфраструктуру, оцінити екскурсійні програми, вивчити пам'ятки країни. Тут треба мати не тільки чіпку пам'ять, але все записувати і структурувати спостереження. Це знадобиться потім, коли посипляться питання допитливих клієнтів.

Комментариев нет:
Отправить комментарий